Thursday 1 September 2011


Sleek Nude Collection

Au Naturel I-Divine Palette (£6.49) 
wlasnie pojawila sie na pulkach Superdrug w UK. Paletka ma byc w stalej lini kosmetykow sleek wiec mysle,ze nie bedzie trudno ja zdobyc. Mysle,ze warto sobie obejrzec ja golym okiem przed zakupem
Paletka jest naprawde piekna, wypelniona w wiekszoci odcieniami matowymi. ja osobiscie wole odcienie mieniace sie choc odrobine, a tych jest w paletce 4 sposrod 12. mysle,ze odcieie matowe sa bardzo ladne,ale zbyt blade, kredowe jak na moj gust i nie tak intensywne jak te perlowe. za to sa rewelacyjne do stworzenia miekkiego, naturalnego makijazu.


Suede Blush (£4.29)
roz  jest bardzo napigmentowany, ma intensywny, powiedzialabym troche ceglany odcien. jest matowy co mnie bardzo cieszy. mysle,ze najlepiej bedzie wygladal na sniadej cerze, wydaje mi sie,ze dla bledszych twarzyczek jest zbyt ostry.

Bare Minimum Pout Polish (£4.29)
Kolor w pudeleczku to niezwykly brazowo brzoskwiniowy odcien, ale na ustach wyglada dosc przezroczyscie, bardziej nadaje polysk. na ustach trzyma sie dlugo, jest nawilzajacy i bardzo wydajny..zalowac tylko,ze nie nadaje wyrazniejszego koloru. ja uzywam go na swoja pomadke  'berely there' i wyglada super.
a Wy co myslicie?

No comments:

Post a Comment